Üzleti tevékenységek indítása a Regus segítségével
Bizonyára mindenki el tudja képzelni, hogy a különféle üzleti tevékenységek, cégek, vállalkozások indításakor mennyi apró részlet játszik fontos szerepet. Ilyen például a megfelelő irodahelyiség kialakítása is, amely nemcsak a szakértő munkavégzés eszköze kell, hogy legyen, hanem a cég imázsát is hivatott közvetíteni. Nem csoda tehát, hogy a legtöbb vállalkozás külön figyelmet szentel a megfelelő iroda kiválasztásának. Azonban ez a folyamat – amellett, hogy rendkívül időigényes – olyan befektetéssel jár, melyet egy induló cég nehezen engedhet meg. Éppen ezért lehet célravezető a Regus széleskörű szolgáltatásait választani.
Ha Ön nem akar rengeteg időt és energiát tölteni a megfelelő iroda keresésével, a Regus 7 budapesti irodaközpontjának bérelhető irodái jelenthetnek megoldást. A Regus által kínált irodamegoldások a rugalmas bérleti időtartamnak, a teljesen berendezett és technológiai eszközökkel felszerelt irodáknak, tárgyaló- és konferenciatermeknek, a magas szintű adminisztratív segítségnek, valamint a recepciós szolgálatnak köszönhetően azonnali üzleti jelenlétet és presztízst képesek teremteni bármely vállalkozásnak. A világszintű irodaszolgáltató cég munkaterei azonnal költözhetőek, ízléses berendezéssel és teljes technológiai felszereltséggel vehetők igénybe, így a professzionális imázs megteremtésére már nem kell időt szánni. Ha pedig otthonról végzi munkáját, de szeretne színvonalas üzleti címet, válassza a Regus virtuális iroda szolgáltatását – 3,000 helyszínen, 900 városban és 120 országban világszerte. Tájékozódjon a Regus Magyarország webo ldalán és dolgozzon úgy, ahogy Önnek leginkább megfelel!