PR cikk írás a Google kereső kedvére

Szövegírás a Google kedvére

Szövegírás a Google kedvére
Szövegírás a Google kedvére

Egy új weboldal készítése nem olyan nagy filozófia a mai informatikai csodák világában. Egy gyakorlott weboldal fejlesztő pár nap alatt létrehozhat egy nem túl bonyolult honlapot. Azonban ez nem elég ahhoz, hogy a honlap tulajdonosának haszna is legyen belőle.

A szövegírás fontos eleme a honlap készítésnek, aminek a segítségével az oldalakat információval töltik fel. Igen ám, de nem mindegy milyen információval és milyen formában. Ahhoz, hogy egy honlap esélyes legyen a Google kereső által hirdetett verseny megnyerésére, sok apró feltételnek kell eleget tegyen.

A lényeg az, hogy a honlap felhasználóbarát és egyben keresőbarát is legyen. Mindkettő fontos és meg kell találni az ideális egyensúlyt a kettő között. A szövegírás időigényes, macerás feladat, általában a honlap tulajdonosok helytelenül összemásolgatják innen-onnan. Ez talán a legnagyobb hiba, amit elkövethet. A profi szövegírás eredeti szövegekkel szolgál minden termékére, minden oldalra, pontosan úgy, ahogy a Google kereső kívánja.

Hogyan történik a hatékony PR cikk írás?

A tartalomgyártásnak többféle formája létezik. Amíg sokan a videós, képes üzenet átadására fókuszálnak, addig nem csökkent még mindig a PR cikk írás gyakorisága sem.

Bár tény, hogy az újabb fogyasztói generációk tagjai már kevésbé szeretnek olvasni, mint az idősebb korosztály, de ettől még a Google algoritmusai mindenképpen pozitívan értékelik az ilyen tartalmakat és azért vannak néhányan, akik belevetik magukat a több ezer karakteres cikkek megismerésébe. A PR cikk írás külön szakterület. Több változata lehet ennek. Néha közvetlen marketinges hangvételt kap és bizonyos termékre, szolgáltatásra fókuszál, míg máskor a márkanevet kívánja erősíteni.

Az sem ritka, hogy inkább csak felkelti az érdeklődést, vagyis igényt teremt a vásárlásra. Amit viszont fontos betartani, a PR cikk írás során, hogy ne a konkurencia lehúzásával történjen a másik szolgáltatás kiemelése, mert az könnyen visszaüthet. De önmagában még a jó szöveg nem biztos, hogy elég. Valahogy ugyanis el kell azt juttatni a célközönséghez. Itt lépnek be a szakemberek a képbe.

A PR cikk írás mellett, a kihelyezés sem elhanyagolható

A PR cikk írás nem olyan, amit bárki el tud végezni magától. A legtöbb oldal tulajdonosa inkább az üzletben jártas, mint a marketingben. A legrosszabb, amit bárki tehet, az a másolás, összeollózás. Egy szöveget a cselekmény folyamatos vezetése, az egymásra épülő fejezetek tesznek teljessé.

A közvetlen hangvétel és olvasmányos felépítés döntő tényező. Nem mellesleg, a PR cikk írás másik lényegi része a megfelelő kulcsszó kiválasztása, amire a hivatkozás kerülhet. Amint pedig kész a tartalom, még mindig ott a kihelyezés kérdése. Általában nagyobb látogatottsággal rendelkező oldalakon kapnak ezek teret, ahol legalább 1 héten keresztül a fókuszban, a főoldalon vannak.

Az olvasók az elhelyezett linken keresztül direkt a megrendelő oldalára kerülnek, miközben a keresőmotor is indexeli a felületet. A PR cikk írás az internetes marketing olyan része, amihez jól jön a tapasztalat, ezért ne próbálja meg kikerülni, amennyiben tényleg jót akar az üzletének! Fektessen mindig hangsúlyt a részletekre!

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás